Με την επιτυχή συμμετοχή 60 μαθητών ολοκληρώθηκε η φετινή χρονιά στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του δήμου Νεάπολης- Συκεών
Πίσω στα Νέα24 Ιουνίου 2026
♦ Ξεκινούν τα θερινά μαθήματα προετοιμασίας για την Α΄ Γυμνασίου από αρχές Ιουλίου έως και τέλος Αυγούστου σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες του δημοτικού καταστήματος Νεάπολης
♦ Θερμές ευχαριστίες στους εθελοντές εκπαιδευτικούς
Με ιδιαίτερα θετικό απολογισμό ολοκληρώθηκε η λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του δήμου Νεάπολης-Συκεών για το σχολικό έτος 2025-2026, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία χρονιά τον σημαντικό κοινωνικό και εκπαιδευτικό του ρόλο στη στήριξη των μαθητών και των οικογενειών του δήμου.
Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς στο πρόγραμμα συμμετείχαν 60 μαθητές και μαθήτριες των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, όλων των τάξεων του Γυμνασίου, καθώς και της Α΄ Λυκείου.
Στο πλαίσιο της δωρεάν ενισχυτικής διδασκαλίας λειτούργησαν τμήματα Νεοελληνικής Γλώσσας, Αρχαίων Ελληνικών, Μαθηματικών και Φυσικής, καλύπτοντας τις ανάγκες των μαθητών σε βασικά γνωστικά αντικείμενα. Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα περιλάμβανε συνολικά 25 ώρες μαθημάτων, οι οποίες πραγματοποιούνταν σε δύο ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες του δημοτικού καταστήματος Νεάπολης. Παράλληλα με τη διδακτική διαδικασία, πραγματοποιήθηκε συστηματική ενημέρωση των γονέων για την πρόοδο και τη φοίτηση των μαθητών, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς υπήρξε συνεχής επικοινωνία με τις οικογένειες όπου αυτό κρίθηκε αναγκαίο.
Καθοριστική υπήρξε η συμβολή των εθελοντών και εθελοντριών εκπαιδευτικών Σταυρούλας Χαριτίδου- Δόλια, Μαρινέλας Μαραγκουδάκη, Παρθένας Παπαδοπούλου, Αφροδίτης Τσαχίλα, Αθηνάς Χαρίση και Ιωάννη Χαρίση που αφιέρωσαν χρόνο, γνώσεις και εμπειρία, προσφέροντας πολύτιμη υποστήριξη στους μαθητές και στις οικογένειές τους. Η προσφορά τους αποτελεί το θεμέλιο της λειτουργίας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου και μια έμπρακτη έκφραση κοινωνικής αλληλεγγύης την οποία επισημαίνει ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης τονίζοντας ότι «το Κοινωνικό Φροντιστήριο αποτελεί έναν θεσμό με ξεχωριστή κοινωνική και εκπαιδευτική αξία για τον δήμο μας. Μία σπουδαία δράση κοινωνικής δικαιοσύνης που παίρνει κάθε χρόνο σάρκα και οστά χάρη στην πολύτιμη συμβολή των εθελοντών και εθελοντριών συνεργατών εκπαιδευτικών μας». «Επαναλαμβάνω συχνά ότι η καλύτερη επένδυση που έχουμε να κάνουμε εμείς οι γονείς για τα παιδιά μας είναι η παιδεία. Tο μέλλον της χώρας μας βρίσκεται στα χέρια των παιδιών μας κι εμείς ως δήμος επιμένουμε να στηρίζουμε τα παιδιά και τις οικογένειες ώστε να καλλιεργούν τη γνώση χωρίς να επιβαρύνονται οικονομικά» συμπληρώνει ο δήμαρχος κ. Δανιηλίδης.
Με την ολοκλήρωση της φετινής εκπαιδευτικής χρονιάς, ο αντιδήμαρχος Παιδείας Μιχάλης Βουλγαρίδης συναντήθηκε με τους εθελοντές και τις εθελόντριες εκπαιδευτικούς του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, εκφράζοντάς τους τις θερμές ευχαριστίες της διοίκησης του δήμου για την ανιδιοτελή προσφορά τους. Στο πλαίσιο της συνάντησης απονεμήθηκαν βεβαιώσεις εθελοντικής εργασίας, ενώ ως συμβολική αναγνώριση της πολύτιμης συμβολής τους, προσφέρθηκαν προσκλήσεις για δωρεάν παρακολούθηση των προβολών των θερινών κινηματογράφων του δήμου Νεάπολης-Συκεών. «Χάρη στην ανιδιοτελή προσφορά των εθελοντών εκπαιδευτικών και τη σταθερή εμπιστοσύνη των οικογενειών, καταφέρνουμε κάθε χρόνο να στηρίζουμε ουσιαστικά τους μαθητές μας και να προσφέρουμε ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στη γνώση. Τους ευχαριστούμε θερμά για τη συμβολή τους και συνεχίζουμε με την ίδια συνέπεια και τους θερινούς μήνες, διευκολύνοντας την ομαλή μετάβαση των παιδιών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο» επισημαίνει ο αντιδήμαρχος Παιδείας Μιχάλης Βουλγαρίδης.
Θερινά μαθήματα προετοιμασίας για τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου
Συνεχίζοντας τη στήριξη των μαθητών και κατά τους θερινούς μήνες, το Κοινωνικό Φροντιστήριο θα λειτουργήσει και φέτος τμήματα προετοιμασίας για τα παιδιά που από τον προσεχή Σεπτέμβριο θα φοιτήσουν στην Α΄ Γυμνασίου.
Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στον χώρο του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, στο δημοτικό κατάστημα Νεάπολης (Ελευθερίου Βενιζέλου 125, 2ος όροφος), και προγραμματίζεται να ξεκινήσουν στις αρχές Ιουλίου και να ολοκληρωθούν στα τέλη Αυγούστου. Θα διεξάγονται δύο φορές την εβδομάδα, κάθε Τρίτη και Πέμπτη, κατά τις πρωινές ώρες, με το ακριβές πρόγραμμα να οριστικοποιείται σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς.
Τα μαθήματα που θα προσφερθούν είναι:
1. Φιλολογικά δηλ., Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας (από μία ακαδημαϊκή ώρα)
2. Μαθηματικά (2 ακαδημαϊκές ώρες),
Τα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας θα διδάξει η κ. Σταυρούλα Χαριτίδου-Δόλια, τα Αρχαία Ελληνικά η κ. Πόπη Παπαδοπούλου και τα Μαθηματικά η κ. Αθηνά Χαρίση.
Ο δήμος Νεάπολης-Συκεών καλεί τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών που πρόκειται να φοιτήσουν στην Α΄ Γυμνασίου να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα συμμετοχής στα θερινά τμήματα, τα οποία έχουν στόχο να διευκολύνουν την ομαλή μετάβαση των παιδιών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο και να τα εξοικειώσουν με τις απαιτήσεις της νέας σχολικής βαθμίδας.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Γραφείο Παιδείας του δήμου Νεάπολης- Συκεών στο τηλέφωνο 2313 329559 (Πόπη Παπαδοπούλου) ή ηλεκτρονικά στο Email papadopoulou.popi@n3.syzefxis.gov.gr.