Και η γραμμή 26 στην ηλεκτροκίνηση του ΟΑΣΘ από αύριο Παρασκευή – Συνάντηση Δανιηλίδη-Ταγγίρη με αντικείμενο την αναδιάρθρωση των δρομολογίων στις λεωφορειακές γραμμές του δήμου

Πίσω στα Νέα
Αρχική

/

Ενημέρωση

/

ΝΕΑ

/

Και η γραμμή 26 στην ηλεκτροκίνηση του ΟΑΣΘ από αύριο Παρασκευή – Συνάντηση Δανιηλίδη-Ταγγίρη με αντικείμενο την αναδιάρθρωση των δρομολογίων στις λεωφορειακές γραμμές του δήμου

6 Ιουνίου 2024

Και η γραμμή 26 στην ηλεκτροκίνηση του ΟΑΣΘ από αύριο Παρασκευή – Συνάντηση Δανιηλίδη-Ταγγίρη με αντικείμενο την αναδιάρθρωση των δρομολογίων στις λεωφορειακές γραμμές του δήμου

Με το βλέμμα στην λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης και την αναγκαιότητα επέκτασης ή αναδιάρθρωσης λεωφορειακών γραμμών η συνάντηση στο δημαρχείο Νεάπολης-Συκεών ανάμεσα στον δήμαρχο και τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού

Η γραμμή 26 (Καλλιθέα-πλατεία Ελευθερίας) του ΟΑΣΘ εντάσσεται από αύριο Παρασκευή (7 Ιουνίου) στην ηλεκτροκίνηση του οργανισμού, όπως ανακοινώθηκε στη συνάντηση που είχαν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης με τον δήμαρχο Νεάπολης-Συκεών Σίμο Δανιηλίδη στο δημαρχείο Νεάπολης-Συκεών. Η ένταξη του 26 που θα εξυπηρετείται καθημερινά από 9 ηλεκτρικά λεωφορεία γίνεται λίγες μέρες μετά την ένταξη της λεωφορειακής γραμμής των Συκεών (28) και της γραμμής της Νεάπολης (25) στην ηλεκτροκίνηση του ΟΑΣΘ.



Ο Σίμος Δανιηλίδης υποδεχόμενος τον Κώστα Ταγγίρη στο δημαρχείο Νεάπολης-Συκεών έκανε λόγο για μία νέα εποχή στην επικοινωνία του ΟΑΣΘ με τους ΟΤΑ και αναφέρθηκε στη διάθεση συνεννόησης που επιδεικνύει η σημερινή διοίκηση του οργανισμού.


Στη συνέχεια, αφού καλωσόρισε τον εκσυγχρονισμό του μοναδικού μέχρι στιγμής μέσου μαζικής μεταφοράς στην πόλη έθεσε αναλυτικά τα ζητήματα και τα αιτήματα του δήμου για κάθε λεωφορειακή γραμμή που διανύει τις τέσσερις δημοτικές ενότητές του και παράλληλα μετέφερε τα παράπονα δημοτών και κατοίκων για τις υπερβολικά μεγάλες καθυστερήσεις που παρατηρούνται σε ορισμένες γραμμές όπως το 26.




Συγκεκριμένα ο δήμαρχος πρότεινε την ενίσχυση με επιπλέον λεωφορεία της γραμμής 28 (Τ.Σ Ευκαρπίας-Παπαγεωργίου-Συκιές--Πανεπιστήμιο) που εδώ και χρόνια εξυπηρετεί υπερτριπλάσιους επιβάτες και διανύει υπετριπλάσια διαδρομή με τον ίδιο αριθμό λεωφορείων, την αλλαγή του τέρματος του 26 στην Καλλιθέα με την καθιέρωση κυκλικής διαδρομής, την επέκταση της διαδρομής που εκτελεί το 18 προς τα πανεπιστήμια μέσω περιφερειακής, την ενίσχυση με επιπλέον λεωφορεία του 23 και του 57 και την ένταξη στην ηλεκτροκίνηση όλων των γραμμών. Επιπλέον, ο δήμαρχος αναφέρθηκε και στο πρόβλημα που υπάρχει στην Ευαγγελίστρια με την έλλειψη μικρών 9μετρων λεωφορείων τα οποία έχουν τη δυνατότητα να κινηθούν στα στενά δρομάκια της περιοχής εξυπηρετώντας τις ανάγκες των κατοίκων.



Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Κώστας Ταγγίρης επισήμανε ότι πολλά προβλήματα του Οργανισμού θα επιλυθούν άμεσα με τη δρομολόγηση 164 λεωφορείων που θα μισθώσει με τη μέθοδο του leasingoοργανισμός, ενώ οι ριζικές λύσεις θα επιτευχθούν με τη διάθεση εκ μέρους της πολιτείας 225 λεωφορείων από τα περίπου 700 που θα τεθούν στην υπηρεσία των αστικών συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Επανέλαβε επίσης πως ο ΟΑΣΘ ξεκίνησε ήδη τις διαδικασίες για νέο διαγωνισμό (ο προηγούμενος ήταν άγονος) για την προμήθεια μικρών λεωφορείων (8- 9μετρων) προκειμένου να λυθεί οριστικά και το πρόβλημα με τις μετακινήσεις των κατοίκων της Ευαγγελίστριας. Ολοκληρώνοντας τη συνάντηση στην οποία έδωσαν το παρών οι αντιδήμαρχοι Οικονομικών, Λάζαρος Ωραιόπουλος, Τεχνικών Έργων Στέλιος Γκατζές και Πολεοδομικών Εφαρμογών και Αστικού Σχεδιασμού Απόστολος Συμεωνίδης καθώς και ο διευθυντής Κίνησης του ΟΑΣΘ Σίμος Παπαδόπουλος, ο Κ. Ταγγίρης δεν έκρυψε ότι φιλοδοξία του είναι ο ΟΑΣΘ να αγαπηθεί από τους πολίτες της Θεσσαλονίκης. Σίμος Δανιηλίδης και Κώστας Ταγγίρης συμφώνησαν ότι πριν τη λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης θα χρειαστεί να εκτιμηθεί εκ νέου η κατάσταση με την αστική συγκοινωνία της πόλης και να σχεδιαστεί η αναδιάρθρωση δρομολογίων σύμφωνα με τη σχετική μελέτη που εκπονεί ο ΟΣΕΘ για την οποία ο δήμαρχος επισήμανε ότι έχει ήδη καθυστερήσει.


Με αφορμή την ένταξη του 26 στην ηλεκτροκίνηση ο δήμος Νεάπολης-Συκεών υπενθυμίζει ότι τα νέα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία δεν διαθέτουν μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, παρά μόνον μηχανήματα επικύρωσης, καθώς μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται ο ΟΑΣΘ να «περάσει» στο ηλεκτρονικό εισιτήριο με νέο εξοπλισμό. Μέχρι τότε, για να μετακινηθούν οι επιβάτες με τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα πρέπει να διαθέτουν κάρτα απεριορίστων διαδρομών ή εισιτήρια, τα οποία μπορούν να προμηθεύονται σε περισσότερα από 800 σημεία πώλησης στη Θεσσαλονίκη.