Κλειστή και αύριο η Παναγή Τσαλδάρη στη Νεάπολη για να ολοκληρωθεί η ασφαλτόστρωση-Εκτροπή στα δρομολόγια τριών γραμμών του ΟΑΣΘ

Πίσω στα Νέα
Αρχική

/

Ενημέρωση

/

ΝΕΑ

/

Κλειστή και αύριο η Παναγή Τσαλδάρη στη Νεάπολη για να ολοκληρωθεί η ασφαλτόστρωση-Εκτροπή στα δρομολόγια τριών γραμμών του ΟΑΣΘ

7 Σεπτεμβρίου 2023

Κλειστή και αύριο η Παναγή Τσαλδάρη στη Νεάπολη για να ολοκληρωθεί η ασφαλτόστρωση-Εκτροπή στα δρομολόγια τριών γραμμών του ΟΑΣΘ

Πώς διαμορφώνονται τα δρομολόγια των λεωφορειακών γραμμών 18, 25 και 35

Συνεχίζονται και αύριο, Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου, οι προγραμματισμένες εργασίες ασφαλτόστρωσης που ξεκίνησαν σήμερα το πρωί στην οδό Παναγή Τσαλδάρη στη Νεάπολη, στο πλαίσιο του μεγάλου έργου ασφαλτοστρώσεων και ανάπλασης 100 οδών ολόκληρου του δήμου Νεάπολης- Συκεών.



Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από χθες, στο πλαίσιο των εργασιών θα διακοπεί και αύριο Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου, η κυκλοφορία των οχημάτων στην οδό Παναγή Τσαλδάρη από την οδό Αμασείας μέχρι την Λ. Ανδρέα Παπανδρέου, από τις 7.30 το πρωί έως και τις 8 το βράδυ.



Η κίνηση των γραμμών 18, 25 και 35 ΟΑΣΘ διαφοροποιείται ως εξής: Η γραμμή 35 πραγματοποιεί το δρομολόγιο από τις οδούς Ελπίδος- Δαβάκη- Λαγκαδά (μετάβαση και επιστροφή) και οι γραμμές 18 και 25 πραγματοποιούν το δρομολόγιο Λαγκαδά-Βενιζέλου-Παπανδρέου (μετάβαση και επιστροφή).


Το έργο των ασφαλτοστρώσεων θα συνεχιστεί τις επόμενες ημέρες στο άνω τμήμα της οδού Επταπυργίου και την οδό Βενιζέλου στη Δ.Ε. Συκεών.


Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για ένα εκτεταμένο έργο συνολικού προϋπολογισμού 6.670.000 ευρώ, με αποκλειστική χρηματοδότηση από το δημοτικό ταμείο, που βρίσκεται σε εξέλιξη από τον Ιούνιο και περιλαμβάνει ασφαλτοστρώσεις οδών, πλακοστρώσεις, κυβολιθοστρώσεις, κρασπεδώσεις και γενικές εργασίες συντήρησης και ανάπλασης του αστικού περιβάλλοντος στις τέσσερις δημοτικές ενότητες.


Η ανάπλαση στη Νεάπολη θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο 2021 αφού η σχετική μελέτη εγκρίθηκε το 2020 αλλά οι εργασίες των εταιριών φυσικού αερίου και ευρυζωνικών δικτύων (οπτικές ίνες) σε συνδυασμό με τις προσφυγές των εταιριών που δεν προκρίθηκαν σε βάρος της τελικής αναδόχου προκάλεσαν καθυστερήσεις περίπου δύο ετών.